ayat-ayat cinta...

Sunday, October 12, 2008



Hmm.... dah lama aku tengok ada cite ni kat dalam torrent. tp, takde pulak niat nak dl sedangkan lagu soundtrack"ayat-ayat cinta" ni selalu je aku putarkan dalam winamp aku. Tapi bila, 1 of my colleague said that cite ni sedih, 2 kali die tengok die nangis, tetiba...ada keinginan aku nak tengok...hmm... nasib baik tv3 ada tayangkan cite ni inconjuction of raya, tak payah la nak dl...hihi.bila, aku tengok cite ni... seriously sedih..banget...ada setitik air mata keluar, sbb aku ni bukanlah senang nak nangis bila tgk movie cinta sedih..kecuali....citer berkaitan animal or... siri Bersamamu.hihi... tapi, pada aku ...yer, citer ayat-ayat cinta ni memanglah...sebak jugak dbuatnye....aihh...

Ayat-Ayat Cinta
Rossa

Desir pasir di padang tandus
Segersang pemikiran hati
Terkisah ku diantara
Cinta yang rumit

Bila keyakinanku datang
Kasih bukan sekedar cinta
Pengorbanan cinta yang agung
Kupertaruhkan

Maafkan bila ku tak sempurna
Cinta ini tak mungkin ku cegah
Ayat ayat cinta bercerita
Cintaku padamu

Bila bahagia mulai menyentuh
Seakan ku bisa hidup lebih lama
Namun harus kutinggalkan cinta
Ketika kubersujud

0 comments:

 

Copyright © 2009 Grunge Girl Blogger Template Designed by Ipietoon Blogger Template
Girl Vector Copyrighted to Dapino Colada