thank you..

Monday, March 10, 2008

hopefully, those words...wud heal me for awhile...

s: k.a ok dah ke skrg?
me : tahla.. sgt.. sedih tapi mls nak fikir
s : kite paham...xpe.. time will heal...u can cry...letout the feeling forawhile
then u'll relief
me : haa dah abeh ayak mata nak kua dah
s: alooloo..xpa2 alot fishes in the sea...he never reliase..k.a...
s: die nak pilih kaca...die xnampak diamond kat dpn mata.. dia tak appriciate
s: biar pi dia..1 hari dia rasa..

s: i know k.a loyal and syg dia tp uatpe org camtu...
s: senang nak mainkan hati k.a...
me : tah la s.. cant help it..
s: it's ok..it's not worthit k.a.. u hurt lagi..if k.a cont camni
s: kte tau kak u strong..xpa..single is better..at least u still have time to chose
s: pilih yg ensem2, kaya2, baik2..hehehee

me : tulah....xpe kite tak kisah... janji tak penipu and buaya. ..hhuu
s: baguih2... dah2..happykan diri tu
me: thx s.. huhuh... *joget cucuk bintang*

0 comments:

 

Copyright © 2009 Grunge Girl Blogger Template Designed by Ipietoon Blogger Template
Girl Vector Copyrighted to Dapino Colada