lalalalala....*updated*

Saturday, May 2, 2009

Yesterday saya pergi ke MV owhh well....
ramainyer laa orang..itulaaa saya memang tak berapa sukaa keluar on public holiday
and gaji orang baru dapat...sesak oki...sampai-sampai dah 12.30pm...
tapi ape nak buat....hujung minggulaa baru ade cuti...kalo tak keje je jawabnye...mane ada masa.

memandangkan... saya ni memang jenis tak boleh tengok ramai orang kalo nak shoppingkan?? so jawabnye...kejap jelahh pergi shopping...or window shopping tu....

last-last...sempat makan kat Subway and sign form untuk Robinson punye member card holder..suka sket pergi are The Garden's sebab tak la berapa sesakkan??hihii....

last-last..ini sajalah..dapat di bawa pulang..oki.....2 pair of tops , new sunglass & lippy!
what inside???

Huhuhu....rabak gaklah berapa ratus...hahaha! oki... walaupun gaji saya..belum dapat-dapat dah bulan 5 oki..still saya bershopping hebat kan???hahahha oki...sebagai nasihat... menabunglahh selalu....yer?? cara sayaa... half of my previous salary..or more...saya akan still simpan..dalam bank...oki?? so walaupun dalam sakit-sakit takda gaji..still boleh shopping!!oki?? tralalalalala.....

oki..saya penat, saya selsema & saket tekak....i feel sleeepy at the same timee....
till then peeps...chiooooww~
and have a blast weekend!!!

2 comments:

~mrs.amy ~ on May 3, 2009 at 2:39 PM said...

bestnye soping..
nk itot leh??
hehe

ms.iu on May 3, 2009 at 3:21 PM said...

buleh2 jop soping2 same2 :D

 

Copyright © 2009 Grunge Girl Blogger Template Designed by Ipietoon Blogger Template
Girl Vector Copyrighted to Dapino Colada