doyou...care..about your breathe???

Wednesday, April 22, 2009

haaaa.......

orang kate...harapkan mukaa jer cantik..tapi mulut bau busukkk pun....tak gunaa....make-up tebal-tebal....tapi...hati plastik pun tak guna.....

tapi...apeee pon... saya memang suka make-up.... saya bukan berhati plastik....dan saya memang laa tak berapa cantik tapi...saya menghargai..diri sayaaa seadanyaa...hihi... =) dan saya tahu hati sayaa....sepertimana...

opsss....takdelaaaa... itu semua...orang cakapkan?? yang penting kita tahu..diri kita...macamana...betul??dan alhamdulillah...selama saya hidup...saya disenangi oleh kawan-kawan sayaa...( kecuali...tanpa diketahuilah kan??).....


okaylaahh back to the question..... do you care about your breathe??? ohh well,.... kadang-kadang memang kite tak perasan kalau ada bau tidak menyenangkan keluarr..dari mulut kite betul???lagi-lagilaaa selepas makan.....lagi kaloo lepas makan petai kee, durian ke...or yang sewaktu dengannyaa....betul? so.... ape tindakan kamu...utk menangainyaaa....???

yaah! tak tahulaaa korang?? tapi.. bagi sayaaa.... inilah solutionnyer...memang selalu after meal...saya confirm akan makan sweet yang ade mint(kalooo boleh carilaa yang sugarfree)...(lagilaaa kerja saya ni kene banyak communication)..hahaha..barulaa rasa legaa jer....takde rasa was-was...kan??

yep...selain...makan gegulaa yang minty....... make sure...kamu...berjumpalaa dentist at least every six months...kan???manelaaa tahu ade gigi yang dah berkarat tu....boleh laa dipolish semulaaa.... hihiih...cos...semuaa bau yang tidak menyenangkan jugaaa boleh terhasil dari...bakteriaa gigi yang berkarat itu... okay??? =D


itu saja untuk hari ini....buhbyeeee....peeps!

4 comments:

Raja Feena on April 22, 2009 at 4:17 PM said...

dia shimmer n tak shimmer
i ingat nak bli 88 pallete yang cs.tapi mcm sayang duit je
ahhahahah!whut do u tink?

ms.iu on April 22, 2009 at 7:13 PM said...

hmmmm...huhuhu..btl2.....i pon beli from online...tp bkn CS laa... from wat i know...yg e/s pallete kat CS tu pon actually made in China...cumaa ade...cop jee CS...hihihi...tp kalo...u nak gak...mebi u leh try laa yg CS yg semuanye shimmer...punyer...sbb yg tu mebi ssh nak dpt sket kat jual kat m'sia.

Raja Feena on April 23, 2009 at 9:48 AM said...

adeh china mari gak...baik i pakai yang nie dulu kot
hehhehehehhe
u keje mana eh

ms.iu on April 25, 2009 at 8:23 PM said...

huhuhh....tulaaah...eh xpasan ur komen...
i keje...kat skool...:P jadi temporary teacher.hihihi..

 

Copyright © 2009 Grunge Girl Blogger Template Designed by Ipietoon Blogger Template
Girl Vector Copyrighted to Dapino Colada