to conclude....

Wednesday, March 18, 2009

Ape saya buat the whole day hari ini?

Pepagi...dah dikejut subuh...then...sempat layan csi jap...pastu boleh pulak tertido.then...kuar ngan my mum pergi breakfast kat luar... lepas breakfast..teman mak pergi service kete pulak.. haha...tunggu die service lebih kurang dari 1 jam laa....

then, teman mak lagi jadi driver...(biasalah) ke bank..pastu...pergi beli baja bunga-bunga, lepas tu pergi klinik... then..pergi shopping benda kat umah... haaa termasuklah.. 2 roti fav saya ni...blueberry ngan apple, ni sume mr.h@fiz punye pasal die yang ajar... die suka apple sebab die suka kaler hijau & saya suke blueberry sebab fav kaler saya pun purple..haha...(tapi saya beli dua-dua).


lepas tu..sampai rumah.gi lepak-lepak depan lappy...dari lowyat, ke blog...update blog,buat review, blog-hoping..pstu download citer...macam-macam citerlaa..yelaa sementara cutikan..leh gak goyang kaki kat rumah.

Lepas tu...pi layan American Idols... haha....lepas tu..makan malam pulak..lepas tu surfing internet lagi..sambil lepak-lepak dengan kucing kesayangan...hahaha lepas ni....nak layan citer, lepas tu nak gayut...lepas tu lagi...nak tido.

Ok cukup. Sekian..terime kasih ;)

(apejelah entry aku ni ek?)

0 comments:

 

Copyright © 2009 Grunge Girl Blogger Template Designed by Ipietoon Blogger Template
Girl Vector Copyrighted to Dapino Colada