jalan-jalan bersama keluar.ga.. =D

Saturday, March 21, 2009

Owh...tidak..tinggal 2 hari sahaja sebelum cuti berakhir.apa nak buat...keje tetap keje...okilah sebelum saya menatap kerja yang sedia menanti & juga menatap muka *boss* saya....pada hari isnin ini...baik saya menghabiskan masa-masa yang tinggal ini dengan berehat bersama keluarga tercinta.

Hmm okaylah, so kami (maktih,maksu & family) atas plan maktih saya..kami pergi pun pergi berehat-rehat di Sagil atau kaki Gunung Ledang..seawal 7 pagi saya sudah bangun wooo...mandi-mandi...siap-siap...mak saya dah siap dengan nasi lemaknya...haha. oklah...so expidisinya bermula ..sampai-sampai...ke tol Tangkak dalam pkl 10.30pagi...

hmmm... dan nampaklah....signboard besar ini....

terus-dan- teruskan perjalanan...dalam 30minit kot..sampai la ke destinasinye..Sagil Resort...

menikmati permandangan, makan-makan...dan borak...

cousin-cousinku yang poyo..bermandi manda! saya tak dapat mandilaa sebab red-flag *sigh*...
selepas makan ,mandi dan sebagainyaa...kami pergi mula ronda-ronda...di Melaka...
sambil memandu sempat lagi saya mengambil gambar....kedai bunga...india...& beca owh beca

jalan yang sesak sebab Melaka terlalu banyak traffic light.
dan....bangunan ini...
dan last-last kami ke Dataran Pahlawan..okay saya cuci mata sahaja...takda pun shopping apa-apa..bawak2 mak-mak berjalan...=)

Dan...selepas penat berjalan maka..perut pon lapar... so kami makan....dekat-dekat dengan Alor Gajah....(tak ingat nama restoren dia).
and...lepas kenyang.... kami pon pulang...=)
okaylaaa itu saja cerita pada hari ini....saya mengantuklah..selamat tdo...yaa.. tata... ;)

0 comments:

 

Copyright © 2009 Grunge Girl Blogger Template Designed by Ipietoon Blogger Template
Girl Vector Copyrighted to Dapino Colada