eventful sunday?...

Sunday, March 15, 2009

Owh..sungguh relaxlaa weekend saya pada minggu ini........

Pagi hari ini sungguh indah...dan saya....seperti biasa akan menemankan emak saya pergi ke pasar...

selepas itu, kami pergi ke rumah cousin saya di Taman clonlee sambil membawa kuih apam balik..hahaa sempat minum dan makan tengah hari sambi berbual-bual kosong sebab lama jugalah kami tidak dapat berjumpa...selepas makan tengah hari...kami merelaxkan diri....bermain monopoly kad kredit...(wahh sungguh advance sekarang,masing-masing dah ada kad kredit...ingat tak dulu monopoly pakai duit ajer?...hahahaa jenuh simpan duit kertas macam-macam calor).

then...lepas tamat permainan...saya pun pulang ke rumah....lepak-lepak...dan selepas itu bermain dengan dedek...nelo & neli....

sampailah...si kaki tidur dedek.....tertido...

dan nelo & neli...akhirnya dikurung !mereka kelaparan....owh makanan mereka dah habis...kesiannyer!!!


and now...saya kepeningan...dah kene selesemaa..pulakk..manelaahh virus ini datang...owww tidak tidakkk..=(.benci tawww!!

0 comments:

 

Copyright © 2009 Grunge Girl Blogger Template Designed by Ipietoon Blogger Template
Girl Vector Copyrighted to Dapino Colada