Your Haircare Products?

Thursday, February 12, 2009

currently listening : Lady Gaga - Just Dance

haa.....setiap pagi..... pukul 6.00am saya dah bangun tidur,mandi, solat, make-up skit2....and 5 minutes before 7, dah bergerak menuju ke tempat keje....muahaha....dah setiap pagi minggu ni & minggu-minggu yang lepas.... Hits.fm akan pasang lagu Lady Gaga ni.... aku balik keje pon lagu yang sama...biasalah Hits.fm... lagu suka pusing-pusing... takpelaa anyway...hari ni bukan nak citer pasal Hits.fm ke hape...just nak kongsi.... about my hair products je....Sebab dah few days tak update kan? bukan takmo update...cume kdg2 penat...sempat tgk update dari blog mereka-mereka je....pelik gak kalo beauty bloggers yang lain ni....mcmana diorg ade je masa nak update blog??diorang memang tak keje eh? hiks!tapi apepon..salute gak kat diorg...ade gak info2 terbaru yang diketahuikan??

Okay...back to the topic ...apakah produk penjagaan rambut kamu?
Hmmm mcm saya...biasa-biasa je...takde la pi treatment rambut setiap bulan, tapi still kadang-kadang pergi jugak untuk scalp treatment sebab saya punye rambut jenis oily....to normal.

pakai syampu....pon ikot suke jer.... tapi...suka tukar-tukar syampu..sekarang saya pakai ini :
*Schwarzkopf Deep cleansing shampoo & Smooth Control conditioner*

Suka syampu ni, sebab lepas pakai...rambut rasa ringan aje... & the conditioner..makes my hair super soft...hihihi...

okay...selain itu, saya ade gak substitute syampu....my all time favs Himalaya...dandruff shampoo...sebab kadang-kadang dandruff datang...gak atas kepala ni.

everyweek... kalo rajin..gune Pantene Pro-V 3 minutes miracle treatment.....owh saya suka juga!...

and after syampu & stuffs... put tiny bit of Chi Silk Infusion ni......(baru je dpt benda ni kan?)

itu saje...... hmmm... i'm skip... hair mask... tak tahu nak pakai ape?hihii...

oklah,i'm off now... nak pi tengok tv...layan American's idol jap...
buhbyeee....peeps. ;)

0 comments:

 

Copyright © 2009 Grunge Girl Blogger Template Designed by Ipietoon Blogger Template
Girl Vector Copyrighted to Dapino Colada