tired...

Sunday, October 26, 2008

hmm... sgt phenat tau semalam.
pergi beraya punye fasal... pukul 00.20 am br sampai rumah.

so hoo..al-kisahnye..
gerak dari rumah around 8.50am...
konvoi 2 kereta.
gi isi minyak..sume... stop kat putrajaya
konvoi lg satu kereta...
headed to rumah mak usu kat jln ipoh..
sampai sana dah tghhari..sume dah lapar..
mak usu dah masak laksa.....& dadih..
makan plak nasi lepas tu...teruss kekenyangan okay.

then...
gi klang plak.... dah laa jam jalan 4.30 ptg baru sampai kat sana..
makan lg... kek choc & mee kari...
dan lepas tu ade plak ice-cream
aku cam dah nak bloated dah taw!

lepas dah habis...ingat terus nak balik,
tapi maktih ajak plak gi semenyih beraya lagi..
dah la sesat tempat yg scary...
& aku dah laaa tak thn nak pee...
alhamdulillah... last-last sampai gak..
lpeas dah 5 kali berpusing kat pekan semnyih tu.

okay...lepas dah solat sume..
makan lagi.. ade satay,nasi & mee rebus okay.
tapi aku just makan satay je...+ air sirap.
perut aku dah xbley input dahh...hihihi...

pastu baru balik rumah.........
sampai-sampai dah pkl 12 lebey..penatnye saya drive the whole day.
patu terus tido terbongkang...waaaaa nikmat sungguh.hiks!

sekian . =)


0 comments:

 

Copyright © 2009 Grunge Girl Blogger Template Designed by Ipietoon Blogger Template
Girl Vector Copyrighted to Dapino Colada