r.i.p (may 2007 - july 2008)

Friday, July 18, 2008


"kenapa cepat sangat tinggal kan akak baby...?
akak sayang sgat kat baby
...."

tetiba dia jatuh saket...
masuk ward 5 hari...
balik rumah....kencing dia berdarah lagi..
semakin teruk.. aku tahu dia sakit menahan sakit...
puas utk aku dah mak suapkan dia makan,minum dan ubat...
last aku suapkan makan sebelum magrib...

dan selepas magrib..aku ...kusyuk di dpn laptop..
tba-tiba... mak panggil... tgk baby..
tp dia dah takda nyawaa...
dia pergi utk selamanya......
mungkin air mata ini pengakhirnya...
pergi nya kucing yg amat aku sayang...
best fren bila kesepian...
teman tidur...teman hibur..dan selamanya.....

tiada pengganti...never be replaced.

0 comments:

 

Copyright © 2009 Grunge Girl Blogger Template Designed by Ipietoon Blogger Template
Girl Vector Copyrighted to Dapino Colada